Imorgon gäller det

Har mest suttit och lirat fifa och tittat på filmer hela helgen. Hade tänkt plugga rätt mycket men det gick såklart åt helvete. Vi har massor läxor plus att jag ligger jättemycket efter i matten. Tänkte börja idag vid kl 1 men ännu har jag bara läst engelskaboken, orkar bara inte sätta igång med nåt annat. Får ta och plugga lite ikväll efter Genoa-Milan, och så är jag ju ledig på onsdag så då ska jag nog plugga en del.

Genoa-Milan. Vad innebär det? Jo det innebär bortaplan för Milans del, det innebär taggade underskattade motståndare, som dessutom kommer ha en nästan fullsatt hemma arena, utan en enda milansupporter, eftersom dom är förbjudna att åka dit. Verkar inte som om många milan spelare är heta just nu. Inte många som blev uttagna i sina landslag, och de som blev det verkar ha underpresterat. Det enda man kan hoppas på idag är att Ronaldinho är minst lika bra som förra matchen, att milan lirar lika bra överlag, och att man har mer tur och sätter några av sina chanser. Även om det mesta pekar åt ännu ett fiasko så har jag kvar den där positiva känslan, den som man bara måste ha.

Nu tänkte jag kolla igenom allt plugg lite snabbt innan milanmatchen börjar, klockan 3 alltså.

Imorgon är det operation. Ska vara där klockan 9, och min kära vän Elin som också ska operera sitt knä på samma ställe imorgon ska vara där klockan 11. Får hoppas att vi stöter på varandra. Känns rätt nervöst, men allt kommer gå jättebra. Tack för allt stöd som ni ger mig, det betyder.

Pussen<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag håller tummarna för dig imorron vännen! :)<3

ha det bäst!

hör av dig när du kan.

puss.

2008-09-14 @ 15:51:22
Postat av: en tjejjjjjjjjjjjjj

good luck chuck:)

2008-09-14 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0