Jobbig dag

Även fast det varit en jobbig dag så började jag 09.30, vilket är rätt bra, fast jag är alltid så orolig på morgonen att jag ska försova mig så en timme innan jag ska gå upp vaknar jag var 5e minut och kollar på klockan. Så jävla irriterande. Har varit så i flera år nu , vet inte vad jag ska göra åt saken.

Utmattad efter dålig sömn och "stå-still-tennis"?


När jag väl satte mig i bilen och letat efter nån bra låt bland massor olika radiokanaler hittade jag till slut låten I kissed a girl med Katy Perry. Då vänder jag mig om och tittar på pappa, så sitter han och diggar! Hahaha, fyfan vad roligt asså.
          Väl framme i skolan var första lektionen Naturkunskap B, och idag hade båda grupperna tillsammans, eftersom dom andras lärare var borta. Det var rätt kul faktiskt, synd att halva min grupp är såna man inte vill ha i sin grupp. Kort psykologilektion därefter. Jag har lust o välja bort det ämnet, för jag har så jävla svårt för det, fattar typ ingenting.

Fjortisar?


Fisk till lunch och sen var det Tennis på idrotten, som jag självklart inte kunde vara med på, men jag stod ändå och körde en hel del med några stycken, ägde även fast jag är handikappad. Hade lite mysigt samtal med Sara och Fredric också, eftersom dom inte heller var med på idrotten idag.

Söta Åsa, som är en sötis. På hennes tröja stod det "Jag är en sötis", vilket tydligen var en bra anledning till att inte knarka xD



Torsdagsfika blev det för tredje veckan i rad nu. Känns rätt mysigt faktiskt, nästan hela klassen sitter där och har trevligt, medan dom flesta bygger upp ångesten inför den 2 timmar och 20 minuter långa FEK-lektionen, som är ett rent helvete!
Mest ångest hade nog Sara som vid vissa tillfällen såg ut att kunna döda folk med sin blick.

Tyynga pojkar<3



Crazy-eyes? Älska oväntade foton! <3


Som jag tidigare nämnt så hade vi en helveteslektion på mer än 2 timmar i företagsekonomi där världens sämsta lärare skulle gå igenom massor saker, men eftersom det knappt är någon som förstår så sitter majoriteten med musik i öronen och gör annat, som att rita till exempel. Själv skrev jag "Wanna fuck?" rätt snyggt på bänken, blev faktiskt en aning nöjd där.
          För att klara helveteslektionen brukar vi få rast ungefär efter halva lektionen, och eftersom vi har lektion på fjärde våningen precis ovanför skolans ingång ställde jag mig i fönstret och busvisslade på alla som gick förbi. Det var faktiskt sjukt roligt i och med att det uppstår många olika situationer där folk blir rädda, förvirrade, arga, glada, smickraste etc. Bra sett att ragga på flickor också har jag märkt.

Jenny tittade i fönstret bredvid och tyckte att jag var söt



Har tittat på Idol ikväll, och skönast var ju helt klart "nervous guy". Hahaha, fan vilken skön kille, men han sjöng faktiskt riktigt bra, tur att Peter Jihde gick in och snodde en guldbiljett åt honom!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite i engelskaboken, sen titta på tv och somna in. Förhoppningsvis kan jag i alla fall drömma någonting bra under mina oroliga sovande timmar.

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0