Jobbig dag

Det var en lång dag idag. B-kursen i alla grundämnen, plus en lektion småföretagande där vi ska jobba i grupp, vilket alltid innebär en del komplikationer, men jag tror nog det kommer lösa sig till slut.
Gick rätt bra på resten av lektionerna faktiskt, känns rätt bra. Fast nu märker man att det börjar bli lite jobbigt, har fått ett antal läxor och kommer bli en jävla massa pluggande i helgen. Har nämligen bestämt mig för att kämpa i år. På det sättet är det ju lite tur att jag skadat knät, för nu känns det i alla fall som om jag har tiden till att plugga.


Underbar låt;




Jag börjar bli dålig på att sköta knät. Har hamnat i konstiga situationer flera gånger idag då det böjt sig lite och då kommer smärtan direkt! Känns så jävla förfärligt när det händer. Hoppas att det inte förvärras bara.

Någonting kul som händer i helgen? Skulle vara lite kul att göra någonting annat än att titta på fotboll och plugga.


Såhär ser en Jonathan ut i klassrummet;




Och till slut lekte jag lite med några från den andra SMEK-klassen i biblioteket innan jag åkte hem;



Brunetten är alltid lika otrevlig och jag har för mig att den andra heter typ Magdalena, haha!


Jag tänkte skriva massor mer men jag har fått hjärnsläpp och minns inte vad det var jag skulle skriva. Därför ska jag nu lira lite Fifa, plugga, titta på tv och sen sova.

Ciao, vi hörs domani<3

Kommentarer
Postat av: Natalie

sjukt bra låt!

2008-09-07 @ 00:23:33
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0