Långsöndag?

Först måste jag bara börja med att lägga ut det här helt sjukt underbara klippet från idol. Killen sjunger helt jävla underbart, och låten är minst lika bra, synd att det är hans egen för nu kan jag ju inte ladda ner den. Jag är helt seriöst kär i killen!




Hoppas helt seriöst att han vinner Idol, kommer köpa hans skiva 10 gånger bara för att han är så jävla grym!


Idag har jag i stort sett lirat Fifa, pluggat rätt mycket, och så kom jag hem för en stund sen från Fridas match. Det var en målrik match, 4-4 blev det. Men jag måste bara påpeka att tjejfotboll är så jävla värdelöst. Förlåt alla tjejer som tar illa upp nu men så är det bara.

Jag tog av mig ställningen på benet igår för den hade blivit blöt. Kan ju säga att min ben inte såg sådär värst bra ut. En del av er kommer nog tycka att det är rätt äckligt, men så blir det när man skadar sitt knä, så gott folk, LIRA INTE FOTBOLL!




Nu ska jag fortsätta plugga lite. Matte blir det, hatar matte B, suger riktigt jävla stor kuk asså! Sen kanske jag drar en Fifamatch innan jag går och lägger mig.

Vi hörs domani<3

Kommentarer
Postat av: kuksugare

Matte B suger stor kuk = matte B är jävligt nice!

2008-09-09 @ 10:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0