Långtorsdag


Det är kul att leka fjortis med Emmie :D



Vaknade upp en timme innan jag skulle för mamma kom in i mitt rum och håll på med någonting, det störde mig resten av dagen, har gått runt och varit megatrött hela dan.
          Började med redovisning på Naturkunskapen som gick rätt bra, sen var det psykologi i 40 minuter där vi bara diskuterade i våra grupper. Därefter var det idrott. Vi gick ut och hade typ överlevnadslära eller vad det heter. Vi fick sätta upp ett tält och göra eld och sånt.


Idrottsläraren berättar vad vi ska göra;



SötisVera som alltid vet hur man gör folk glada;



 
Min grupp, som jag inte tror skulle klara sig så bra i skogen...




Jenny leker fjortis. Hon är rätt bra på det :D




Grabbarna shibbar




Efter idrotten utlöstes brandlarmet i skolan precis när vi hade kommit dit, så jag, Sebbe, Jonte, Ivan och Micke satte oss precis vid ingång och spanade in massor tjejer, det var mysigt. När man kunde gå in igen var det torsdagsfika som gällde, såklart. Vi satt och diskuterade massor klassfester, det lät jättetrevligt, hoppas bara att det blir av någon gång.
Tyvärr avbröts vår lilla mysiga stund av att den 2½ timme långa fek lektionen började. Sitta och kontera i 2 timmar är inte det roligaste om man säger så. Jag var bland dom sista som var kvar för jag ville verkligen bli klar med det innan jag gick hem.

Enda sen jag kom hem har jag bara glott på tv, och just nu tittar jag på filmen White Chicks på 6an. Måste plugga lite psykologi innan jag går och lägger mig också.
De va ett jävligt bra citat på tavlan på psykologilektionen idag, synd att jag inte minns det.

Nu får det räcka för idag. Synd att folk slutat läsa min blogg också.


Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

tack för komplimangen bobo!

2008-09-25 @ 22:47:04
Postat av: miriam

fyfan va arg jag var på det där jävla tälthelvetet.

2008-09-27 @ 00:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0