Lättförtjänta pengar

Kom på en sak nyss som jag måste berätta.
När jag vaknade imorse var jag ensam hemma, så gick jag ner och gick in i min syrras rum för att se om nån va där, vilket det inte var för jag va ju som sagt ensam. Så såg jag en godispåse på hennes skrivbord, gick fram o tog en godis. Då såg jag en "att-göra" lista på hennes skrivbord, där det stod; "Fixa mammas klocka".
Jag skrev till "Ge 100 kr till bobo!", och vips när jag sitter och pluggar i vardagsrummet så kommer hon o slänger en hundring på mig, så jävla najs asså! :D


Kommentarer
Postat av: emilia

galen syster!?

2008-09-09 @ 21:03:46
URL: http://emajlia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Omg om man ändå hade en sådan syster ! :o

2008-09-09 @ 21:36:36
Postat av: Jocke

haha sicken tur du har då :O!

2008-09-11 @ 22:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0