Måndagstorsdag?

Rätt lugn dag att komma tillbaka till skolan efter en operation. Först naturkunskap där vi ska göra ett jättetråkigt men kort grupparbete, sen psykologi i 40 minuter där vi satte oss i våra vanliga grupper och diskuterade en läxa som vi hade till idag.
Sen var det idrott då jag satt och chillade med Sanna och Miriam, medan resten var ute o sprang, och sen åkte vi till ekonomimässan i älvsjö där vi hade lite kul samtidigt som vi gjorde ett par uppgifter.

Här har vi då en monter på mässan som vi tyckte var elegant, och dom som jobbade där ville att vi skulle ta kort allihopa tillsammans.


En anledning till att jag känt mig lite nere idag har varit för att jag fick reda på att vi ahr matteprov på måndag, och jag ligger cirka 40 sidor efter, så det blir ju råplugga hela helgen. Dessutom är det svenska "prov" på tisdag, som jag förstår ännu mindre av.
           En annan sak är att eftersom idag var första dagen i skolan den här veckan för min del, så har jag gått runt och trott att det är måndag, men det är torsdag, vilket innebär att det är fredag imorgon, vilket innbär helg snart, som alltså är otroligt skönt. Imorgon ska vi kolla på film på pyskologilektionen, och sen ska jag till tandläkare, så det blir en rätt mysig dag imorgon också. Får väl vara lite nördig o sätta mig i biblioteket och plugga, om jag ska ha nån chans att lyckas nästa vecka.

Känns mysigt att varenda person man känner kommer fram och frågar hur man mår efter operationen, även om det börjar bli en aning jobbigt efter att 100 pers frågat samma fråga, men det är omtänksamt och det gör mig glad. Något som dessvärre gör mig rätt sur är när någon frågar hur man mår, och sen inte ens bryr sig om vad man svarar. Det är något som jag stör mig riktigt enormt på. Hädanefter, fråga inte hur någon mår om ni inte är intresserade av svaret!

Nu ska jag kissa och försöka plugga lite, även om det bara blir 10 minuter så är det bättre än ingenting.
Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

yhahahah okje ;)

2008-09-18 @ 21:08:03
Postat av: Rebecka

Sv: haha visst ;)

2008-09-18 @ 21:14:44
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Svar : hehe noo ;P

2008-09-19 @ 09:39:07
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv : Klart jag gillar diig ;P

2008-09-19 @ 13:56:14
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/
Postat av: kaysa

jag håller med om de där att folk frågar hur man mår men inte bryr sig, sjukt störande :S

2008-09-19 @ 18:14:31
URL: http://kaysa.blogg.se/
Postat av: Oerfaren

Bra kaysa!

2008-09-19 @ 23:26:49
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0