Meningslöst

Måste bara berätta om psykologilektionen igår. Vi såg ett avsnitt av uppdrag granskning där det handlade om att sälja lagliga droger på nätet.
Efter det diskuterade vi i klassrummet och det blev rätt intensivt. Nästan så att det blev bråk asså, hahaha! Men efteråt kramades vi och blev sams igen. Myspys!


Idag har jag pluggat en hel del. Har skrivit klart svenskanalysen, ska bara kolla igenom den och skicka in den imorgon. Sen så har mina kusiner varit här sen klockan 5 typ. Vi har ätit och kollat på filmer. Nu ligger jag i sängen och är jättetrött.

En av filmerna vi såg var American gangster. Grym film, den rekommenderar jag starkt, även fast den var lite för lång.

Joakim satt och sa hur meningslöst livet känns, och jag kan bara hålla med. Det känns verkligen meningslöst. Det enda jag gör om dagarna är att plugga och titta på tv typ. Antar väl att jag får fortsätta med det, låta tiden gå och hoppas på att saker och ting ändras.

Ska nog ta och köra lite rehab och sen sova. Måste ju packa inför paris imorgon.

Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Lojs

hahah! jag ska göra det idag.. behövs ETT mål om ja ska vinna skytteligan! ^^



meh! vadå orättvist? jag vill också åka utomlands! :) vad ska du göra där? turista lite? :P trevlig resa i alla fall! ;)

2008-09-28 @ 13:57:17
URL: http://lojskojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0