Nu kan jag gå normalt

Började med att brorsan kom hem med ett nytaget körkort. Sen blev jag skjutsad av pappa till skolan och började med novellanalysen på svenskan. Sen var det äcklig lunch och därefter företagsekonomi. Den lektionen var helt sjuk, vi satt i 20 minuter och försökte komma fram till när vi skulle ha kunskaptestet. Det gick till så att alla skrek det dom ville...
Sen var det en helt löjlig lektion, och efter en timme drog jag till sjukgymnasten. Det var inte en ung snygg tjej som jag hade hoppats, utan en 40-årig kärring utan tänder...
Det som var bra var att jag redan efter att bara gått igenom några övningar kände jag mig bättre i knät. Kan nästan gå helt normalt nu. Snart är jag tillbaka!

Dagens skönaste va på lunchrasten när jag satt utanför matsalen och snackade med några. Så kommer en gammal gubbe, typ 80 år, med rullator, och kan knappt snacka. Han var svensk alltså. Han började fråga typ om vi ätit och så, sen fråga han om vi ville höra en rolig sak. Ja säger vi.
Vad säger han då?
Jo han drar värsta negerskämtet!
HAHAHAHA har inte garvat så mycket på flera veckor asså. Helvete vad roligt!


Vi har alldeles för mycket plugg i skolan, jag orkar fan inte. Ska nog ta och göra mina övningar för knät nu, och sen plugga innan idol börjar. Tyvärr blir det inte bilder idag, sorry gang !

Ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0