Onödig dag

Började 11 idag, med en svenskalektion där man bara ville skjuta sig själv i huvet asså. Vi håller på med novellanalyser och det är så jävla jobbigt!
Därefter var det lunch, och som vanligt så var matsalen helt jävla fullsmockad. Det är som om alla skolans elever äter exakt samtidigt, helt jävla sjukt asså. Smart som man är så trängde jag mig jättemycket och kom före jättemånga.
Dagens andra och sista lektion var företagsekonomi i 2 timmar, där vi bara gick igenom läxan som vi hade till idag. Det var många som inte förstod så hon gick igen, men eftersom allt hon sa var glasklart för mig satt jag mest och lyssnade på musik o snackade med Sebbe, lite gosigt sådär.

Asså jag kan fan inte sluta lyssna på den här Johan Sommervåg som var med i Idol. Killen är ju helt jävla sjukt underbar, jag är helt seriöst kär i honom;



Idag ska jag kolla på ett nytt avsnitt av Prison Break, och kanske ett nytt av One Tree Hill också. Sen ska jag lira final i både Italienska Cupen och MLT-final på Fifa, så jävla sweet! Måste plugga lite också, fast det är bara att läsa några sidor. Det är sånahär dagar när vädret är så dåligt och kallt som man bara vill dra på sig mjukiskläder, fast det har jag ju varje dag nuförtiden, hitta nån kramglad flicka och bara gosa hela kvällen. Synd att sånt inte händer, speciellt inte när man är handikappad. Fast det kanske är då man behöver lite extra tröst? Äsch, vem vet, man kan inte alltid få som man vill.

"The hurt we feel, we all have earned.
The lines we've cross in search of change,
but all they see is treason"

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0