Seger i Derby della madoninna!

Den här söndagen har varit otroligt seg. Har bara tittat på tv och suttit vid datorn typ. Åkte iväg med mamma och handlade också, jag fick köra för första gången på 5 veckor. Det känns ju lite halvt om man säger så. Sen så har jag tittat på Milano-derbyt där mitt älskade Milan vann med 1-0 efter mål av Ronaldinho. Känns så sjukt jävla otroligt skönt alltså! Kan nog inte beskriva känslan jag besitter just nu. Bara en poäng efter kusinerna och på uppgång.

Som vanligt  när jag handlar med mamma passade på att köpa lite goda saker som jag var sugen på;




Om cirka 4 timmar, alltså klockan halv 5, sitter jag i bilen påväg till flygplatsen för att åka till Paris. Ska som sagt dit och shoppa, och även om det känns illa att missa 3 viktiga dagar i skolan så ska det bli otroligt skönt att komma iväg från allt i några dagar.
Nu ska jag passa på att njuta av fint väder, en vacker stad, shopping och massvis med godsaker.

Måste bara packa klart innan jag sover i 2 timmar. Vi hörs om några dagar.
Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0