Segt

Även fast vi hade 2 jättelånga lektioner idag så var dom faktiskt inte så jobbiga. På psykologin fick vi jobba i våra grupper som vi ska ha resten av kursen, men vi var bara 3 i vår grupp, fast vi va ändå bäst. Alla grupper fick titta på varsitt klipp på youtube som handlade om ett dilemma, och sen hade vi en stund på oss att analysera lite och sen skulle vi redovisa, det var rätt kul.
          Sen var det multimedia där man som vanligt knappt förstår något, men till slut så gick det rätt bra, tog ett par extra personliga raster också, så det var helt lugnt. Sen var det hamburgare i skolan, ganska goda för en gångs skull.

Ända sen jag sluta har jag bara suttit här vid datorn och kollat på serier o lirat fifa. Ligger riktigt risigt till i Fifa eftersom jag köpte en spelare för pengar jag inte har, får hoppas att det löser sig.
          Tyvärr blir det inga bilder idag, för jag har inte tagit några nya. hoppas att ni klarar er ändå. Ikväll blir det nog filmtittande, samma som resten av helgen. Måste ju förbereda mig inför operationen på måndag. Lite läskigt faktiskt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0