Skolkare?

Skippade skolan idag. Vi skulle haft ett slags prov på svenskan, men jag va så helt jävla borta efter operationen igår så jag kunde helt enkelt inte förbereda mig. Va helt snurrig idag när jag vaknade också, plus att jag mådde så hemskt illa så det blev helt enkelt att stanna hemma. Förresten var det bara den lektionen så det var ändå inte så mycket jag missade.

Passade på att plugga en del idag, dock så hann jag inte göra någon matte, där jag ligger väldigt mycket efter. Blir helt vimsig och trött helt plötsligt ibland, och mår jätteilla flera timmar om dagen. Inte kul med så starka piller och morfin efter operation. Det är därför bloggen varit lite dåligt uppdaterad också.
          Som tur är så är det friluftsdag imorgon som jag inte kan vara med på, så jag kommer vara hemma imorgon också. Ska försöka plugga så mycket som möjligt, och på kvällen har mitt lag match på Stuvsta IP, om någon har lust att komma o titta med mig o hålla mig varm så hör av er.

Kul att Champions League har kommit igång nu igen, synd bara att Milan inte är med. Kanske är en väckarklocka? Dags att förnya och komma med ett nytt koncept kanske?


Jag vill även passa på att tacka alla er som hela tiden frågar hur jag mår och bryr er, det betyder faktiskt jättemycket, och det håller mig igång. Tack så mycket!

Beklagar även att det inte blivit några bilder på ett tag, men det kommer nog snart igen när jag kommer tillbaka till skolan.

Nu är det massor smärtsam rehab som gäller, så jag kommer behöva allt ert stöd dom närmsta veckorna också. Hoppas ni inte tröttnar på mig sötnosar!


Nu ska jag lägga mjig i sängen och må illa tills jag somnar tror jag.

Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha okej :P

2008-09-17 @ 08:52:30
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0