Stygg Bobo

Nu känner jag mig väldigt dålig. Varför gör jag det? Jo för att jag inte skrev något inlägg här igår. Känns som om jag sviker alla er som läser en aning. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt!
Juste, känner mig lite dålig för att jag inte pluggat så mycket som ajg borde ha gjort i helgen.


Igår kväll var jag på fest hos min polare. Det var väldigt kul, trots att jag inte drack nånting. Ett livs levande bevis på att man kan ha roligt utan alkohol. Kul att träffa massor folk, synd att jag inte kunde shakea loss bara..

Om en halvtimme är det Milan - Lazio. Nu jävla gäller det att ta 3 poäng, annars kommer helvetet bryta ut, det kan jag lova. Får hoppas att Boriello och Pato, som varit dom 2 bästa spelarna i Milan hittils, får chansen och visar vad dom går för.

Ber ännu en gång om ursäkt för bristen på bilder.


"Wake up, wheep a bit, and then go on beeing happy"

Nu blir det tv, milans match, och sen plugg innan jag går o lägger mig. Jobbig dag imorgon.

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0