Ångest



Fan, precis när jag hade kommit ur nattpluggandet så måste jag sätta mig in i det igen. Tufft i början, men man vänjer sig. Har fan pluggat varje dag den här veckan. Så jävla deprimerande. Men vad gör man inte för att få mvg på alla slutgrejer i 2an?


Vila i 3 dagar och sen vare lugn bollspel imorse, sen naturprov, religion där vi bara satt och snackade skit, och sen idrott. Måste varit en av dom jobbigaste idrottslektioner jag varit med om. Hinderbana runt hela löpbanan i hallen. Helt sjukt! Maxpuls på sista varvet!
Foten kändes lite efter det, men inte lika mycket som förut, så jag bestämde mig för att gå på träningen ikväll, men skippa löpningen innan. Det visade sig vara ett bra koncept. Såhär efter träningen känns foten relativt bra och jag gjorde en bra träning, så jag är nöjd. Hoppas bara det fortsätter uppåt nu!


Fick reda på hur mycket lön jag ska få för dom 3 dagarna jag jobbade på LivInvest. 850 kr in på kontot imorgon. Dessutom har jag redan massor pengar på kontot eftersom jag bara använder pengarna jag får från att döma matcher. Shoppaaaa hallååååååååååå?!



Negativt är dock att jag har börjat få en enorm ångest. Det är snart bara 1 år kvar i gymnasiet, men jag VILL INTE sluta gymnasiet. Jag vill inte lämna tryggheten, jag vill inte lämna alla underbara polare, jag vill inte lämna alla rutiner, men främst av allt så vill jag inte bli vuxen. Känner mig gråtfärdig.
Snälla kan nån komma med några visa ord?


Nu ska jag kolla på spansk fotboll tills jag somnar.

A domani<3







Kommentarer
Postat av: Anonym

Även om att sluta gymnasiet innebär att bli vuxen, kan man fortfarande behålla lekfullheten i sig! Att bli vuxen betyder inte att livet måste kännas super tungt alla gånger :) tänk på det!

2009-04-24 @ 23:37:14
Postat av: Bobo

ja det är klart, men det är så mycket ansvar och så mycket omställningar i livet, inte riktigt vad jag känner för =/

2009-04-25 @ 00:51:38
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0