Latisbobo



Senast jag skrev så hade jag precis varit på källbrink och lirat fjortisboll, remember?
Det var riktigt kul och måste upprepas!


Tyvärr har det inte blivit något skrivande sen dess, och det beror helt enkelt på att jag tränat och varit ute varje dag på lovet. Har varit ett väldigt chill lov faktiskt.
Har som sagt tränat mycket, och igår gjorde jag löptest för att få döma äldre serier, sen direkt efter dömde jag stuvstas p92 och fick 500 kr, kollade på a-lagets seriepremiär, och sen på kvällen var det fotbollsträning.


Idag ska jag träna med b-laget, ser fram emot det. Har dock rätt ont i vänsterfoten så får se hur bra det går att träna. B-laget har i alla fall seriepremiär imorgon, och jag hoppas verkligen att jag får vara med, även om jag bara får lira några minuter.


Skolstart idag då. Ja det var ju inte det roligaste. Som tur var hade vi bara 2 lektioner, mellan 11-3. Så det var som en mjukstart. Skönt också att vädret är så ljust och fint nu, för det gör mig otroligt mycket gladare! Det man inte ser fram emot är ju såklart alla prov och arbeten som kommer hagla över oss en tid framöver. Bara att blicka mot sommaren och hålla gnistan igång.


Juste, kära älskade innebandyklubba gick av på senaste träningen. Så jävla trist. Får väl samla pengar och köpa en ny sötnos.
Har 4 matcher att döma bara i helgen, så det lär väl bli en tusing ungefär. Cashflooooooow?!



Nej nu ska jag snabbplugga lite och sen dra på träning. Direkt efter blir det skynda hem för då avgörs kvartsfinalerna i Champions Leauge, sweeeeeeeet!


Ciaooo<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0