Mirakel?



Jaa ni, senast jag skrev var precis innan jag skulle iväg på en studentskiva. Det var asnajs i onsdags, dansade med adrian och hade skitkul! Bakis i skolan hela torsdagen, sluta klockan 5 för att direkt åka och träna fotboll. Därifrån direkt till nästa skiva, som inte var lika najs, men de va ändå trevligt.


Igår va jag ju helt död i skolan kan jag ärligt berätta för er. Men det var najs ändå, vädret var helt underbart så det var bara att njuta. Orkade verkligen inte skriva igår, satt bara och tittade på serier och filmer.


Imorse var jag tvungen att gå upp kl 9, för jag skulle döma en fotbollsmatch på Stuvsta IP kl 10. Najs o springa runt lite och få 200 kr, välbehövligt efter veckans festligheter. Därefter har jag bara chillat hemma. Vi har haft gäster för syrran fyller år.


Förresten, fan vad bacardi breezer watermelon är god ! <3


På tal om vädret, så var just vädret underbart idag också. Fan va sugen jag blev på att lira match när jag dömde matchen imorse. Som tur är så har vi match imorgon, men lite otur har vi dock, vädret ska bli sämre imorgon. Det spelar egentligen ingen större roll, jag är bara glad över att det går att lira fotboll nu, för det gör mig lycklig!

Vi möter alltså Örby, och där lirar Lukas i min klass. FYFAN VAD DÄNG DOM KOMMER FÅÅÅÅÅ!


Nu till miraklet; Klockan är ungefär 10 på kvällen, och jag ska gå o lägga mig! Helt sjukt!
Visserligen har jag knappt sovit på hela veckan, men ändå rätt coolt att jag är så pass trött redan nu. Rätt skönt ändå, bra uppladdning inför matchen.


För er som känner för att komma ner o kolla; STUVSTA IP, IMORGON SÖNDAG, MATCHSTART 13.30!


Nu blire en underbar slagg!





A DOMANI!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0