Påsklov



Vem fan orkar skriva egentligen? Börjar kännas som en börda. Eller jag vill ju skriva, men jag har varken lust eller ork att göra det. Får bli ett kort inlägg idag.



Matchen mot örby i söndags blev väldigt konstig eftersom dom kom med 6 man och fick låna 5 stycken av oss. Personligen gjorde jag en grym match och ett ännu grymmare mål, så jag är nöjd. Direkt efter fick jag döma 94ornas match, 300 spänn lite oväntat tackar man inte nej till.


Igår vare chill med grabbarna, och sen träning med laget. Väldigt skön träning faktiskt. Idag blev de chill igen, och sen skulle jag träna med b-laget, men det blev ingen träning så jag och chris stod och nötte långbollar och frisparkar istället. Börjar se rätt hyffsat ut nu faktiskt.


Imorgon ska jag träna innebandy, de va ett tag sen, men känns ändå kul att dra dit och se hur den nya tränaren är. Måste plugga en del på lovet också, men sånt vill man faktiskt inte göra på ett lov. Ännu ett tecken på att Sveriges skolor orsakar stress och depression bland ungdomar.
Någon som är med på att bojkotta skolan?


Ojdå, blev nog inte så kort inlägg ändå..
Nuuuuu blire slagg, hare braaaaa, tja!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0