Studentskiva



Fyfan, nu kommer veckan igång på riktigt!
Underbart väder och massor med fest!




Igår tränade jag med B-laget. Så jävla bra träningar, och tempot är fan högre än det är på våra matcher. I år ska jag fan ta mig in i laget, det är mitt mål för det här året.


Satt och skrev på en ekonomirapport vid klockan kvart i 1 inatt, och helt plötsligt kommer min morbror från Linköping in och skrämmer mig. En aaaaaning oväntat. Dom skulle tydligen lämna bilen här och åka till Kuba från arlanda klockan 5 på morgonen. Lite trevlig surprise där.


Idag har jag inte orkar göra något särskilt i skolan, bara gått runt och varit trött.
Ikväll däremot, då smäller det! Ska på smek06b;s studentskiva och festa sönder med typ halva min klass. Många andra man känner ska dit också, så det kommer säkerligen bli underbart roligt, speciellt när alla sovit 3 timmar och ska till skolan imorgon, haha!


Nu måste jag käka och fixa mig innan vi ska iväg och förkröka.

Ciaoooooo<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0