Tuff vecka




De blev torsk med 5-0 mot tellus. Fast det resultatet speglar nog inte matchbilden. Vi hade ett par chanser som vi missade och dom hade en supersnabb kille som gjorde typ 4 mål.
Tror dock att vi har mött dom två bästa lagen i serien, så det borde gå lättare från och med nu.


Träning igår, måndag, men inget mer fram till helgen, vilket är skönt eftersom jag måste vila foten samt att jag har en lätt bihåleinflammation. Hoppas båda blir bra till helgen, för då är det vinst som gäller!


Massor plugg den här veckan och nästa vecka, nästan omänskligt. Blir nog plugg på valborg. Ska på begravning då också, så kanske borde ta det lugnt ändå. Vi får se.


Nuuuu ska jag lägga mig i sängen och försöka somna tidigt!
Ciao<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0