Tuffa veckor



Seriepremiären gick ju inte särskilt bra. Torsk med 3-0, men om vi hade haft lite tur så hade vi kanske kunnat få ett oavgjort resultat. Det var helt klart ett bättre motstånd.
Kul att Sara, Emmie och Natta kom och kollade i alla fall, sånt blir man glad av!



Ännu en underbar låt att njuta av;






Så jävla najs att döma fotbollsmatcher. Lätta pengar samtidigt som man får motion. Visst får man ta en hel del skit, men det är ganska roligt ändå. Och pengar tackar man ju aldrig nej till!

På tal om pengar så har jag samlat ihop över 2300 kr i mynt, bara så ni vet.


Så jääääääääävla irriterande! Nu när jag äntligen kan träna för fullt och knät känns bra, så ska jag självklart skada foten. Jag kan fan aldrig få vara skadefri. Jag börjar seriöst tro att det finns en högre makt som sitter och roar sig med att skada mig gång på gång.

Dock så va jag hos sjukgymnasten och gjorde ett konditionstest som jag gjort massa gånger, och jag ligger nu på över elit. Då menas det alltså syreupptagningsförmågan. Känns skönt att veta i alla fall, även om jag fortfarande har kass kondition. Dessutom hade hon aldrig testat nån som fått så bra resultat.


Det är, som många säkert redan räknat ut, inte långt kvar till sommarlovet. Veckorna fram till sommarn är dock helt sjuka. Vi har så otroligt mycket prov och arbeten och uppsatser så man blir galen bara man tänker på det. Sen så måste jag få mvg på alla sista grejer för att få mvg i slutbetyg, jag ligger och väger i alla ämnen typ. Känns ju skönt o ha den pressen på sig också.


Nej nu ska jag sova och sen plugga söööööndeeeeeeeer!

Ciao<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0