Frågestund



Sitter i skolan och chillar galet.
Multimedia och det är mest facebook och fotbollskanalen som gäller. Vi ska börja göra egna hemsidor och jag är inte särskilt taggad på det. Några tips på vad man kan "sälja"?



GLÖM INTE ATT STÄLLA FRÅGOR! FRÅGESTUNDEN GÄLLER INTE HUR LÄNGE SOM HELST! HAR NI NÅGRA SOM HELST FUNDERINGAR SÅ ÄR DET BARA ATT FRÅGA PÅ!!





Ni missar väl inte vår lokala entrepenörsmässa imorgon onsdag den 9e i tk-huset?
DET FÅR NI ABSOLUT INTE MISSA! Jag ska ju vara konfrencier och äga sönder hela skiten. Jag kommer fan bli Bobo Jihde!







På tal om Jihde, jag är astaggad på idolfinalen på fredag! Kommer ju fan kunna ta på Erik! Men inte calle, han är äcklig. Han sjunger bra men han har fan spasmer den killen asså, och han ser ut som en hårig bullfitta. USCH!






Dags att sätta igång o jobba!
Missa inte Champions League ikväll!
CIAO!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0