Frågestund!




Dags att svara på frågorna. Undrar ni någonting mer så är det bara att fortsätta fråga, det är kul!


Hur gick det till när du och din brud började träffas? :D
- Om du pluggat på ordentligt så borde du veta det ;)




Hur ser din drömtjej ut? Alltså både utseende och egenskaper :)

- Oj, svår fråga!
Frågan är om man kan kräva för mycket?
Ändå kan man inte undgå att jag gillar runda rumpor och fina bröst, som den killen jag är. Men det som är viktigast är ändå att hon har ett fint leende som hon gillar att visa. Och egenskapsmässigt skulle man kunna rabbla upp hur mycket som helst. Ska jag hålla det kort så får jag nog säga att det är någon jag kan ha kul med.
Vill ni veta mer så kontakta mig personligen så ska jag berätta allt i detalj!

Spelar det någon roll om tjejen är svensk eller utländsk för dig, eller föredrar du kanske något över det andra? :) tänkte på eftersom du är Iranie!
- Det spelar absolut ingen roll vilken nationalitet en tjej har. Man kan se bra ut var man än kommer ifrån. Det viktigaste är som sagt att jag trivs med den personen och kan ha kul med henne.



Har du tjej eller träffar du någon just nu?
Vad ska bli skönast med studenten?
Har du haft känslor för någon tjej någon gång eller haft ett förhållande tidigare? Eller typ på g eller nåt :P
- Ja det skulle man kunna säga.
Det om ska bli allra skönast med studenten är att slippa gå i skolan och göra samma sak varje dag som man har gjort det senaste årtiondet! Det ska bli så otroligt skönt att få bli vuxen, ta lite ansvar och börja njuta av livet på riktigt. Men ändå så kommer jag sakna gymnasiet så sjukt mycket, för jag kan inte förneka att det samtidigt är jävligt roligt!
Ja det är klart att jag har haft känslor. Jag har haft ett förhållande tidigare, för ungefär 2 år sen.




vad väljer du helst, sex eller förhållande?
- Helt ärligt så väljer jag helst ett förhållande. Inte för att man inte brukar vara utan sex i ett förhållande, men helt ärligt så känns det som att man få mycket mer av att vara i ett förhållande. Det ska självklart vara ömsesidigt och äkta. Förhållande helt klart före sex!

Såg på fb att du har skaffat brud. snygg sådan dessutom. tell us about it!
- Bjud mig på en latte så ska jag berätta allt ;)



Vad tycker du det är som räknas, insidan eller utsidan? Jag tycker insidan är väldigt viktig iaf.
Hahahah lillen asså!
Båda är viktiga, men självklart är insidan viktigast!





Vad tycker du är viktigast, en tjej som är hemma på helgerna och myser med dig framför tvn, eller med en bra bok? eller en tjej som gillar att festa mycket, men ändå är trogen?
- Asså det beror helt och hållet på vad jag är på för humör. Det är ju inte så att jag brukar sitta hemma och läsa böcker på helgerna. Jag älskar att kolla på fotboll, och om hon inte gillar det ska jag självklart inte tvinga henne. Förmodligen skulle en tjej med båda egenskaperna passa bäst!

Vad värderar du högst, klassfest eller bara filmmys ?
- Hmm... Klassfest! Inte för att det är något fel på filmmys, men jag gillar att vara social med många människor och dansa och så!



Om du var tvungen att välja mellan två killar, skulle du välja en mer feminin eller maskulin kille?
Jag undrar även om du är en sån som kan dansa utan aalkohol eller måste du ha alkohol i blodet?
- Konstig fråga... Jag skulle nog aldrig välja en kille :P
Jag kan helt klart dansa utan alkohol, men då är det främst med människor jag känner. Jag älskar att dansa med grabbarna eller med bra tjejkompisar, jag har inget emot att göra mig till. Däremot skulle jag nog inte våga dansa med en helt okänd person utan alkohol i blodet, vilket är en dålig egenskap.






Har du någon gång känt att du inte räcker till?
- Ohja, händer väldigt ofta!


Gud vad mysig blogg du har
Kramis
- Tack jag vet!





vad vill du göra efter gymnasiet? :) plugga, resa, jobba ett tag? om du vill plugga, vad i så fall och vart? sverige/utomlands, sthlm..?
- Jag har faktiskt inte en aning. Jag har funderat på att bara resa runt eller jobba ett tag, men jag skulle nog aldrig komma igång med plugget igen då. Samtidigt som jag vill resa och uppleva världen vill jag gå klart min utbildning så fort som möjligt. Förmodligen någon slags ekonomi, försäljning, marknadsförings utbildning. Fastighetsmäklare och psykolog är två yrken jag skulle kunna tänka mig.
Det jag vet i nuläget är i alla fall att jag absolut inte kommer bo kvar i Stockholm efter sommaren 10. Jag trivs inte alls här och vad jag än bestämmer mig för att göra så kommer det vara i en annan stad eller i ett annat land.





vad är din åsikt om spikmattor?
- Har aldrig provat nån men dom verkar ju funka. Kanske borde önska mig en i julklapp!

Vad har du för betyg i olika ämnen?
Är det sant att du får hjälp med mycket av din brorsa som gick på sjödal tidigare, och dvs. därigenom plagierar mycket av hans tidigare arbeten osv.?

- Jaa.. Jag skulle väl vilja påstå att jag har ganska bra betyg. Av de 10 ämnen jag läste i tvåan fick jag 8 mvg, 1 vg, 1 g. Det är ganska bra i mina ögon i alla fall. Vill ni veta mer specifikt är det bara att fråga.
Nej det är inte sant över huvudtaget. Jag har aldrig i hela mitt liv plagierat ett arbete och skulle aldrig kunna tänka mig att göra det. Jag gör alltid mina arbeten själv men precis som varenda en som går gymnasiet så frågar man alltid någon om tips, vare sig det är en lärare, klasskamrat eller ens syskon spelar ingen roll för mig. Jag läser knappt samma ämnen som min bror gjorde. Däremot kan jag få lite hjälp när det gäller matte eftersom det inte är mitt starkaste ämne.
När vi ändå är inne på det så ska ni veta att jag absolut inte gillar när folk frågar såna här saker. Det är ren lögn och jag förstår inte var den som ställt frågan har fått det ifrån.



Vad är din politiska åsikt?
- Jag har ingen politisk åsikt. I mina ögon snackar alla politiker skit och eftersom jag har ganska mycket annat att tänka på så bryr jag mig inte det minsta om politik.



Varför kallas du för Bobo om du heter Sourosh? Har ingen koppling alls..
- För det första heter jag Sorush.
Anledningen till att jag kallas bobo är för att en god vän till mig helt plötsligt under en av våra vanliga raster då vi alltid spelade fotboll i 6an sa; Du ser ut som en bobo så jag ska börja kalla dig för det. Han började och alla andra gjorde samma sak. Sen har det blivit så att Bobo är lättare än Sorush, så jag presenterar mig oftast som Bobo.




Du är söt
- Tack jag vet! Tyvärr kan jag inte säga samma sak om dig...

Trivs du bra där du bor, i sverige? Eller om du fick drömma dig bort lite skulle vilja bo i ett annat land? Berätta! :)
- Jag trivs inte alls där jag bor. Stockholm är för stort för min del. Folket är alldeles för dryga och otrevliga. Dessutom bor jag ganska off vilket försvårar allting vad det gäller att träffa folk, eller bara saker som att dra o köpa glass när man är sugen på det. Jag gillar att bo centralt och ha nära till allting. Däremot älskar jag att bo i villa och jag har svårt att tänka mig att bo i lägenhet igen.
Om jag nu skulle drömma mig bort så skulle jag antagligen bo i ett varmt och exotiskt land där det finns goda möjligheter till att tjäna bra pengar samtidigt som det finns många saker att göra. Bada, sola, festa, gå på fotboll, träffa vänner, lira fotboll och andra sporter och så vidare. Jag gillar att ha möjligheter!




Hoppas att ni har fått tillräckligt bra svar!
Undrar ni någonting mer är det bara att fortsätta fråga!




NU ÄR DET SÖMN OCH SEN ÄRE LYXHOTELL I NACKA SOM GÄLLER! KOMMER HEM IGEN PÅ ONSDAG KVÄLL. NU JÄÄÄÄÄVLAR SKA JAG ÄGA SÖNDER!!










Kommentarer
Postat av: Sia

Du berättade ju typ ingenting,

berätta om din tjej nu..

2009-12-15 @ 13:58:29
Postat av: Bobo

Skojar du? :O Jag öpnnade mig själv som aldrig förr!

2009-12-15 @ 18:26:01
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: patricia

kan du inte lägga upp en bild på dig och din tjej????

2009-12-17 @ 22:00:12
Postat av: Anonym

fler bilder, videos från din vardrag mannen! gör det lite roligare för oss läasre ;D

2009-12-28 @ 02:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0