IDOL!




Med tanke på att jag är rätt så trött så tänkte jag bara berätta lite kort om min helg.

I fredags hade vi ju som sagt nationellt prov i Matte C, och det gick faktiskt helt okej. Eller aa, för att ha pluggat 3 timmar under hela terminen så får man väl bli nöjd om det blir ett G!
Därefter blev det en snabbis och tandläkarn innan vi fick gäster. Klockan var 5 och jag hade inte ätit sen lunch, då min kusins pojkvän börjar hälla upp konjak till alla!

Man tackar ju inte nej så det var bara att köra på i väntan på middagen. Snabb middag och sen bar det av till globen där det blev ännu mer dricka och skratt och en himlans massa skrik på årets idoler.
JÄVLAR VAD ERIK ÄR BRA LIVE!!!!




Astrött så det blev sömn efter Idol.
Vakna på lördag och dra iväg på fotbollsträning direkt. Helt okej, gick ganska bra för min del tills jag fick feta skavsår. Hatar mina skor samtidigt som jag älskar dom!


Vi skulle i alla fall basta efter träningen. Medan jag står och väntar på en dusch för att sen hoppa in i bastun hör jag ett par skrik där inne och tror att grabbarna skojar med varandra. Nejdå!
Där kommer in älskade tmL ut och har bränt sönder hela handen. Söndersmält hud över hela handen och väldigt många äckliga miner senare, alltså ett par minuter senare, kör jag honom till akuten där han direkt får morfin och sen behandling. Trist att sånt ska hända, men lite extra julledigt skadar ju aldrig!


När vi va klara på akuten blev det hem och byta om för att åka till akalla med familjen och kusinerna och käka på restaurang. RIKTIGT GOD MAT FAKTISKT! Måste dra dit igen någon gång!
Kvällen bestod av drinkar och fotboll på teve. Blev sömn ganska tidigt också. Idag har jag bara chillat hemma för att sen köra kusinen och hennes pojkvän till arlanda. Blev ett par 2 härliga timmars bilkörande!


Nu ska jag läsa lite för att sen gå på matten tidigt imorgon. Varför undrar ni säkert? Jo för att försöka smöra till mig ett betyg! MUHAHAHA!!!


CIAO!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0