Världens bästa bobo!



Jaa ni, den här veckan har varit riktigt jävla hektisk. Igår, onsdag va jag i skolan från klockan 9 på morgonen till 9 på kvällen. Det var ju som sagt Ung Företagarmässa för oss som har företag i skolan, och det var riktigt bra drag! Massor med folk många härliga presentationer. Vår presentation gick asbra, och jag som konfrencier, säger bara; JÄÄÄÄVLAR VAD BÄST JAG ÄR! Fråga bara alla som va där.
Har nog aldrig fått så mycket beröm från så många människor, jävligt kul!
Och jag kan ju bara säga att ni som missade mässan gick miste om något sjukt grymt!




Alla va så jävla braaaaaaaaaa!!





Efter mässan drog vi till curryn ett gäng och hade trevligt. Tyvärr stängde dom klockan 11 så det gällde att hälla i sig mycket innan vi drog vidare till Per. Underbart trevliga människor även om kvällen blev lite väl virrig på slutet, haha! Jag sov i alla fall över hos Per och vaknade upp av att han tänder o släcker en lampa rakt över ansiktet. Och vad ser jag när jag kollar upp? TARZAN! Näädå, det va per, men i en vit morgonrock! HAHAHAHA! Ingen som fattar hur kul det är om man inte har sett det!





Idag då? Jaa det va inte en bra dag i skolan i alla fall. Man kan ju säga att alkoholen satt i ett bra tag...
Hur som helst åkte jag hem och vilade lite och hämtade badkläder, för det var nämligen simhallen som gällde med klassen på idrotten. Alltid lika kul! Härligt snack med min favvoibra också!

Sen blev det hem och sova ett par timmar för att sen vakna och kolla på tv till klockan 12. Efter det kände jag att det kanske var dags att börja plugga på det nationella provet i matte C som vi har imorgon! Ett par timmar matte och sen så har jag städat rummet i 1½ timme nu, kände att det var dags! En dusch senare sitter jag här klockan 05.02 en fredagmorgon och ska vara i skolan om cirka 3 timmar för att kolla på årets luciatåg. DET BLIR SÄKERT SKITBRA!!


Nu är det 2 timmars sömn som gäller!
GLÖM INTE ATT STÄLLA FRÅGOR, DET ÄR JU FRÅGESTUND PÅ GÅNG!
Ciao!






Kommentarer
Postat av: Jess

Kalkhjärta är bäst, ingen protest! ;)

2009-12-11 @ 16:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0