Dead man walking



De va 8 av 30 pers som redovisade idag på engelskan. Sorgligt. Sorgligt att så många i klassen är så pass oengagerade. Sorgligt och tråkigt.
Turligt nog var Jonathan och jag två av dom 8, och därför är vi av med det, vilket innebär att vi får en ganska bra sovmorgon på onsdag.
Alltid bra att kunna sova ut innan ett matteprov.


Annars bara chill dag. Har varit astrött hela dagen. Blev ingen volleyboll för min del för jag skulle snacka med syon om att utöka mitt program, vilket verkar gå bra.

Kom hem vid 5 och han inte göra särskilt mycket innan det var dags för fysträning. Fyfan vad jobbigt. Helt seriöst kommer alla tro att jag blivit rövknullad imorgon. En jävla tur att jag bara har två lektioner.
Dock så finns det inget som går upp emot den där känslan av att vara enormt nöjd när man kört igenom ett sånt pass. Dessutom fick jag beröm för att jag gjorde allt så bra på den lilla stund vi lirade med boll. Alltid kul.

Nuuuuuuuuuuuuuu ska jag kolla igenom matteboken lite och sen försöka somna innan klockan 12, vi får väl se hur det går.



GLÖM INTE ATT STÄLLA FRÅGOR INFÖR "FRÅGESTUNDEN" !!



Ciao<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0