Domare och shrek



Heeeeeeeela den här helgen har gått åt att utbilda mig till 11-manna domare i fotboll.
Både lördag och idag, söndag, har jag varit på STFF från klockan 9 till 18. Känns som om jag har varit i skolan i 7 dagar i rad nu. Inte särskilt najs, men förhoppningsvis blir det värt pengarna.

Träffade Shrek aka. Sarah, efter att utbildningen var klar idag. Hahaha jag skojar bara, du är så söt så <3
Mysigt att ta en lång promenad och bara snacka faktiskt.

Innebandymatchen jag missade vanns med 10-3, och jag missade tydligen en helt sjuk match.
Men det är ju sån otur jag alltid har haft, och alltid kommer ha. Det är verkligen någon som har kontroll över mitt liv, och hela tiden bestämmer småsaker så att jag alltid ska ha ångest.


På tal om ångest, vafan ska man göra efter gymnasiet? Panikångest är ordet. Fortsätta plugga? Jobba? Resa? Plugga utomlands?
Och när fan är det dags att skaffa flickvän? Verkar ju inte finns nån som duger där ute.

Nej nu ska jag titta klart på fotbollskanalen Europa och sen sova.
Beckham är ju helt grym !!

3 giganter <3




Ciao<3




Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är rätt söt, har du flickvän?

2009-02-04 @ 18:27:53
Postat av: Bobo

Jag är väldigt söt, och om det inte framgick i inlägget så nej, jag har inte flickvän :)

2009-02-04 @ 19:59:49
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0