Frågestund och krock



Tänkte börja med att bara berätta att jag var med om en bilolycka idag.
Var på väg hem från träningen och helt plötsligt så *PANG*. En bil körde in i oss bakifrån. Inte det mysigaste direkt.





Nu till frågestunden;
Jag kopierar frågorna direkt och svarar, och jag är jävligt trött så orkar inte dra ut särskilt mycket på svaren.
Har ni några följdfrågor är det bara att fråga på.


Är du oskuld?

- Ja jag är oskuld.

Var vill du flytta?
- Det finns många ställen jag skulle vilja flytta till, men jag har bestämt mig för att bo i USA, Italien och Australien någon gång i mitt liv.

Finns det någon speciell flicka i ditt liv? :)
- Nej för tillfället finns det ingen speciell flicka i mitt liv, men förhoppningsvis dyker det upp någon ganska snart :)

Hej, undrar när hade du ditt senaste förhållande och hur länge det varade? Har du liksom haft nåt hyfsat seriöst typ? :)
- Ja jag har haft något seriöst. Det var för ett år sen ungefär, och varade i cirka två månader.

Kan jag få bli flickan i ditt liv någon gång?
- Hahaha! Svårt att svara på när jag inte vet vem du är, men bjud mig på en fika så får vi se ;)


Vart kommer du ifrån? Sen undrar jag om du kan berätta om det klantigaste du gjort i ditt liv ;D
- Mina föräldrar kommer från Iran men jag är född i eksjö i småland :)

-Frågan om det klantigaste jag gjort är svårt att svara på eftersom jag älskar att göra konstiga saker, vilket innebär att det inte är särskilt mycket som kan få mig att skämmas eller så.
Händer ju många klantiga saker i vardagen, till exempel att jag tappar mobilen i golvet 3 gånger på ett prov när jag ska fuska.


Gillar du Shrek? xD
- Hahaha nja sådär, men jag älskar åsnan i shrek-filmerna ! :D

Gillar du hårfönar? ;D
- Haha ja jag älskar hårfönar! <3

Hur skulle du beskriva din drömflickvän?
- Åh, sjukt svår fråga att svara på. Har ju gjort en lista på "krav" som jag lagt ut några gånger på bloggen. Vill ni se den igen?
Annars får jag väl säga en söt tjej som gör mig glad. Hoppas det räcker som svar ^^


Vad lyssnar du på för musik?
Ännu en svår fråga att ge ett exakt svar på. Jag skulle vilja säga att jag lyssnar på det mesta. Metal, rock, indiepop, hiphop, rnb, ballader, persisk musik. Allt möjligt liksom, det beror på själva låten.

När förlorade du oskulden?
Som sagt, är oskuld.

Vilken är din favorit färg ?
Blå och rosa :)




Nu ska jag mysa, titta på film och sen lägga mig tidigt. Har varit en konstig dag.
Ciao<3






Kommentarer
Postat av: Leila

är du också iranier? :D

2009-02-22 @ 22:34:51
URL: http://lajzz.blogg.se/
Postat av: Leila

khoobi? :D haha.

2009-02-23 @ 10:49:17
URL: http://lajzz.blogg.se/
Postat av: Leila

jodå det är nice ;b

2009-02-23 @ 17:31:04
URL: http://lajzz.blogg.se/
Postat av: kaysa

du är allt söt du :)

2009-02-24 @ 00:34:23
Postat av: Anonym

är det försent o ställa frågor nu?!(a)

2009-02-26 @ 00:39:59
Postat av: Bobo

Haha nejdå fråga på :)

2009-02-26 @ 00:40:26
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0