Jävla skit



Matteprovet gick åt helvete.
Ganska väntat ändå. Blir nöjd bara jag får G.



STÄLL FRÅGOR TILL "FRÅGESTUNDEN" !!


Kung<3

Så jävla irriterande när man tippar på fotbollsmatcher också.
Ända in i sista minuterna verkade det som om jag hade tippat allt rätt! Så kommer ett bar skitmål precis i slutet av matchen och förstör allting.
GAAAAAAAAAAH!




Förhoppningsvis blir det Åhus BeachSoccer med grabbarna i alla fall!


Jag saknar tiderna då jag skrev bra i bloggen. Det var när jag precis hade startat bloggen. Då skrev jag faktiskt mycket bättre. Jag skrev om känslor och problem. Saker som händer runtomkring, mina åsikter och andras åsikter.
Jag saknar när jag va bättre på att skriva.


Nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas på att jag somnar tidigt.

Ciao<3





Kommentarer
Postat av: Leila

fan vad gulligt med killar som bloggar! :D

2009-02-22 @ 20:05:50
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0