Kungsberget



Anledningen till att det inte blivit något inlägg på flera dagar den här gången är att jag har mått jävligt illa torsdag kväll och hela igår.

Det började med en helt underbar dag till, i, och från kungsberget. Fyfan vad kul vi hade, så flummigt har det inte varit på länge. Även fast jag slog sönder mig rätt rejält, haha!

Tyvärr slutade kvällen väldigt mycket sämre. Spydde på kvällen och natten, och mådde piss hela fredagen.

Kämpade ändå till skolan, sov en stund efter och sen framåt kvällen mådde jag bättre.


Drog på fest hos en tjejkompis, det var rätt mysigt faktiskt.

Gårde är en riktigt skön prick att umgås med<3


Underbar låt, lyssna och njuuuuut;










Alla hjärtans dag då.
Helt jävla överskattad och värdelös dag i mina ögon. Bara ett sätt för alla företag att tjäna pengar på nåt jävla jippo.
Fast det hade förmodligen känts bättre om jag hade haft någon speciell att spendera dagen med, men det är bara att hoppas på något bättre om 365 dagar.

Ska i alla fall dra iväg och träffa några snart, hoppas jag. Annars blir det fotbollskväll hemma.
Det är ingen större mening att hitta på nåt speciellt, ska ÄNTLIGEN få lira min första seriematch i innebandy den här säsongen, och matchen börjar rätt tidigt, runt 10 nångång om jag inte minns helt fel.
Som jag tidigare märkt så lirar jag mycket sämre om jag är för trött på plan.
Nu hoppas jag bara att det ska gå bra, och bäst för er alla som läser att ni håller tummarna!!


Juste, Derby della Madonnina imorgon!
FORZA MILAN!



Ciao<3





Kommentarer
Postat av: Anonym

du har mig i år, nästa år, och nästnästa år, och året efter det och så vidare, om du vill? <3

2009-02-15 @ 21:00:44
Postat av: Bobo

Ahaaaaa, du...

2009-02-15 @ 23:04:29
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: En trogen läsare

hörru kan du inte ha frågestund i bloggen?:D Det skulle fan va najs!

2009-02-15 @ 23:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0