MVG+, Love lockdown och kungsberget!



Igår, tisdag, var raka motsatsen till idag.
Igår gick det så sjukt dåligt på svenskaprovet så jag va deppig hela dagen, vilket tydligen märktes.

Idag däremot, idag var en bra dag. Jobbade mer än jag nånsin gjort på en engelskalektion. Det är kul när man får jobba med saker man gillar, musik i det här fallet. Jag och Jonathan ska redovisa om låten Afterlife med Avenged Sevenfold.
Därefter var det slapp och dans på matten tills psykoläraren kom med underbara nyheter;
TVÅ JÄVLA FUCKING MVG PLUS!
SUG PÅ DEN!
Det är fan svårt att beskriva hur otroligt jävla grym jag är, men nu kanske ni har en aning.
Spikat MVG i psykologi B!


Grym låt btw <3





Efter att jag fick mina MVG;n trodde alla att jag gick på uppåttjack eller nåt, haha har nog inte varit så glad och flummig på länge.
Fast det berodde ju iofs också på att jag bara sovit två timmar inatt.
Ni vet, de va ju FEK prov som gällde. Tydligen så lönar det sig med nattplugg för jag kommer kassa in ett fint mvg på det provet också, det är jag 90% säker på!








JAG ÄR BÄWST HELT ENKELT!!





Förresten, på tal om Avenged Sevenfold; fyfan vad dom är bra asså. Dom har alltid varit bra, men när vi satt och analyserade låten idag så förstår man verkligen hur djupt dom tänker och hur unika dom är.
Rekommenderas!





Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på fotboll, packa väskan och åka skidor om mindre än 12 timmar.
Håll tummarna så jag inte bryter nåt!

Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS MVGPLUSSARN! ;D

2009-02-12 @ 19:37:18
Postat av: Anonym

grattis :)

2009-02-12 @ 20:00:11
Postat av: Bobo

Tackar! :D<3

2009-02-13 @ 15:26:58
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0