Mystiska människor



Satt och tänkte lite, och jag kom fram till att om mitt knä inte skulle varit helt cp just nu så skulle jag fan varit rätt lycklig för stunden. Även fast jag inte fattar någonting av matteprovet som vi ska ha imorgon.



Tycker det är lite dåligt av er som stället frågor att inte säga vilka ni är.
Ni förväntar er liksom att jag ska svara på personliga frågor, men ni vågar inte ens säga vem det är som ställer frågan.

Dock så är det kul, och fortsätt gärna komma med frågor!


Nu ska jag kolla på house och sen fortsätta med äckelfittmatten.

Ciao<3





Kommentarer
Postat av: fjortiiiseen

vilken är din favorit färg ?

2009-02-19 @ 20:39:07
URL: http://snyggasinglarleverlivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

tihi :D

2009-02-19 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0