Pluggis



Oj herregud, hela 5 dagar sen jag skrev. Känns inte riktigt bra.
Ursäkter?
Äh, haft annat för mig.
Mest plugga typ, i alla fall hela den här helgen.

Måndag - Booktalk, en bok som jag knappt läst halva ur
Tisdag - Svenskaprov, fattar ingenting
Onsdag - FEKprov, fattar ingenting.
Torsdag - Skidresa med skolan till kungsberget, wohooo !!


KÄNNS JU SWEEEET!


Aruba, Jamaica ooo I wanna take ya' to bermuda,
bahama, come on pretty mama!


Inte hänt särskilt mycket under veckan som gått heller, bara slappat och tränat typ.
Alltså motsatsen till den kommande veckan.
Även om det var skönt att vila lite så ska det bli skönt att komma igång o vara sysselsatt nästan hela tiden.
Jag tycker faktiskt om att vara sysselsatt, även om det inte verkar så ibland.


Nej nu måste jag läsa ut engelskaboken, lär bli en helnattare.
Ciao<3






Kommentarer
Postat av: JOSSAN!

bobbo hur blir det i helgen?;) du skulle ju berätta i skolan <3

2009-02-09 @ 22:46:55
Postat av: Bobo

Nu hänger jag inte med riktigt xD

Vem är du? :D

2009-02-09 @ 23:38:44
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0