Slutkörd



Idag har jag kört 3 pass. Först bollspel i skolan, sen fysträning med fotbollen, och sen direkt efter innabandyträning.
Kan ju säga att jag krampade en del på slutet, och den känslan jag har överlag just nu är ungefär
HELTJÄVLAFUCKINGDÖD!


Asså fyfan vad jag hatar folk som tar allting så jävla seriöst. Såna som alltid ska vara bäst och aldrig kan skoja sig igenom någonting. I och för sig är det otroligt roligt att driva med dom, men man blir ändå helt sjukt irriterad på dom.
Men jag känner även likadant gentemot andra människor, för vissa är verkligen riktigt jävla irriterande asså. Fattar inte hur man själv inte fattar hur dålig eller jobbig man är.


Helvete håller på att dö asså. Tur att det är en anoorlunda, och därav väldigt chill dag imorgon.
Ciao<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0