Sportlov



Fan nu har det ju gått flera dagar utan att jag skrivit något.
Jag har faktiskt tänkt på att skriva, men det har bara inte blivit så.


Dom senaste dagarna har jag inte gjort särskilt mycket. Tränat innebandy, varit med polare, kollat på Champions League (som förövrigt är väldigt målsnålt den här säsongen, tråkigt).

Har fått skjutsa pappa till jobbet också, eftersom vår rosa bil är på verkstan.
Igår tog jag bilen, hämtade upp sebbe och tmL, och drog till Jonathan o lirade Guitar Hero. Busigt men mysigt som fan, tihi.



Det är inte "för sent" för att ställa frågor, ni kära läsare får ställa frågor när som helst, det är bara roligt att veta vad ni undrar om mig, så fortsätt gärna.




Trist att vara förkyld, men som tur är så är det inte så illa. Innebandyträning imorgon, och i helgen är det två matcher som gäller, plus fotbollsträning. Det kommer bli stressigt och tufft, men antagligen väldigt kul.
Håll tummarna!!



Lyssna på den här låten 3 gånger och ni kommer att älska den, även om det inte är eran musiksmak;






Nu blir det slagg, för om 5-8 timmar kommer dom och ska kolla om vår braskamin funkar som den ska, och sjääääälvklart måste fittröret gå genom MITT rum!
Ciao<3







Kommentarer
Postat av: Sabina

Har du varit riktigt kär någon gång?

Är du nöjd med ditt liv?

Vad är det bästa/sämsta som har hänt i ditt liv?

Hur tror du ditt liv ser ut om 20 år?

Vad är ditt drömyrke?

hihi:)

2009-02-26 @ 02:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0