Svar



Ojdå, det var rätt många frågor Sabina. Skulle vara kul om du kunde berätta vem du är? :)



Har du varit riktigt kär någon gång?
Är du nöjd med ditt liv?
Vad är det bästa/sämsta som har hänt i ditt liv?
Hur tror du ditt liv ser ut om 20 år?
Vad är ditt drömyrke?
hihi:)


- Jag skulle inte vilja påstå att jag har varit riktigt kär någon gång, men jag har tyckt om tjejer väldigt mycket.

- Jag är inte särskilt nöjd med mitt liv, men jag försöker alltid göra det bästa av situationen, finns inte mycket mer jag kan göra :)

- Det bästa som hänt i mitt liv måste nog vara Gothia. Jag har aldrig haft så kul i hela mitt liv.
Det sämsta vet jag inte riktigt, men dåliga betyg och falska människor är något som irriterar mig enormt mycket, speciellt människor, klarar verkligen inte av det.

- Haha saker o ting blir aldrig som man tänkt sig, men förhoppningsvis är jag flerbarnspappa om 20 år. Jag bor i ett underbart område, i ett grymt fint hus i ett bra område och har den bästa fru man kan tänka sig. Mina barn är alla duktiga och skötsamma, och har alla olika talanger. Jag arbetar som fastighetsmäklare och äger åtminstone ett fint café och en stor restaurang.

-Mitt drömyrke är självklart att vara fotbollsproffs, men eftersom chansen att det kommer hända är typ 1 på miljonen så får jag nog säga fastighetsmäklare som jag nämnde tidigare.
Jag älskar hus, speciellt fina, haha!


Blir en jävla massa önsketänkande här, haha! Men det skadar ju aldrig att hoppas eller hur?



Gammal dängare, men den är riktigt skön o lyssna på när man är helt ensam och låter tankarna vandra;






Ciao<3







Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte ta o uppdatera snart????:):):):)

2009-03-01 @ 16:56:21
Postat av: Bobo

Nej. Livet suger och jag ska dö alldeles strax

2009-03-01 @ 17:03:13
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: kaysa

haha bra båbbå, älskar din positiva inställning <3

2009-03-01 @ 23:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0