Bra helg



Tro det eller ej, men det har faktiskt varit en bra helg.
I fredags va jag på "fest". De va ett par personer hos en tjejkompis, men det blev inte så lyckat, fast det var kul ändå.


I lördags segade jag bara hela dagen här hemma. Tittade handboll, fotboll och filmer. Det var faktiskt mysigt, och skönt eftersom jag är sjuk, så inte så kul o kämpa sig ut i kylan.

Idag, söndag, har jag bara tränat, tittat på tv och suttit vid datorn. Har inte haft så mycket att plugga, har egentligen behövt läsa en del men det hinner jag med i veckan. Har fram till nu, klockan 02.39 suttit och analyserat mitt psykologiarbete, och jag är ÄNTLIGEN KLAR!
Kände att det var dags, den skulle ju trots allt varit inne för en veckan sen, haha!

Dessutom vann milan mot fiorentina igår, samtidigt som inter torskade idag (HAHAHAHAH), och juventus lirade lika mot lazio, vilket betyder att vi tog in på båda de lagen som ligger före oss i tabellen. Förhoppningsvis stannar Kaká i milan och så blir det en underbar vårsäsong sett ur rödsvarta ögon.

Nu ska jag gå och lägga mig, och tagga till inför ännu en helvetesvecka.

Ciao<3




Kommentarer
Postat av: hårfönsgumman

inter är ändå bäst! :D

2009-01-19 @ 17:47:20
Postat av: Barrebo

Jag ska inte. Men tack för omtanken! :)

2009-01-19 @ 17:56:14
URL: http://barrebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0