Depression igen



"Det som vi numera ser som ett gemensamt problem bakom de flesta depressioner är
förlorad självkänsla. För många av oss är nära kontakter med andra människor som vi tycker om och som tycker om oss en viktig förutsättning för att vi ska känna att vi har ett värde och livet en mening.
Mister vi denna viktiga källa till självkänsla är det lätt att förstå att vi kan bli deprimerade"


Sitter just nu och pluggar psykologi, och fyfan vilket jävla klockrent citat måste jag bara säga!


Satt och snackade lite med Joakim nyss och kom på en sak;
Det enda som egentligen får mig att bli glad och glömma all skit är fotboll och innebandy. När jag tränar eller lirar match så finns inget annat i mitt huve.
Det är enda dom gångerna jag är lycklig på riktigt.


Har rakat huvet igen.
Ska plugga o försöka somna tidigt idag.
Ciao<3




Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker att du är mycket sötare med hår!(a)

2009-01-10 @ 20:51:37
Postat av: Bobo

De växer ut snabbt :)

2009-01-11 @ 01:47:49
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej låter inte bra det där med knät alltså. Haha japp jag har blogg. Har haft sen år tillbaka men har varit så och så med det... :p

2009-01-11 @ 16:27:34
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0