Fredag



Ojojoj vad den här veckan har gått snabbt.
Träffade Tove i matsalen idag, och vips så kom jag på att senast vi sågs var för en vecka sen.
Trots att jag i snitt sovit cirka 3 timmar varje natt den här veckan så har det gått enormt fort. Både bra och dåligt

Är praktiskt taget klar med faktadelen på psykoarbetet, så ska göra klart den i helgen. Har en del att läsa till nästa vecka också, men inget som är hopplöst.

Ikväll ska jag ut med Gårdeälsklingen o chilla med några andra. Hoppas det blir mysigt, kan behövas efter den här veckan.

Igår hade jag både bollspel på morgonen, och idrott på eftermiddagen. Körde rehab i början av båda passen och sen sprang jag runt löpar banan. Tog i rätt hårt på sista passet och igår kväll var jag rädd för att knät skulle svulla upp under natten.
MEN ICKE! Har knappt känt nåt idag och det är knappt svullet. FYFAN VAD UNDERBART ! <3

Nu ska jag formatera datorn innan jag drar ut.
Ciao<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0