Gott nytt år !


Gårdagen blev väldigt stressig så det blev tyvärr inget inlägg.
Väldigt kul var det dock. Drog hemifrån redan vid halv 4. Åkte till adde och bytte om och sen drog vi till Calle.

Middag och fest var det där. Även det väldigt kul!
Orkar inte riktigt förklara allt som hände.

Syns inte så bra men såhär stilig var jag i alla fall igår;



Idag har jag chillat satan. Kollat på teve nästan hela dagen, mysigt faktiskt.
Försökte baka en av mina berömda kladdkakor också, men eftersom vi har en ny form och det var första gången jag använde den så blev den inte bra över huvudtaget.


Imorgon är det ST-Cupen i tyresö som gäller !
Fotbollsturnering för er som inte är så insatta. Första matchen börjar vid 8 på kvällen, och sista slutar vid 11. Det innebär att jag kommer vara hemma vid 12 på kvällen, och klockan 9 på morgonen dagen efter ska jag lira innebandyturnering.

IT'S GONNA BE AWSOME!

Dock så måste jag verkligen ta tag i plugget. Har inte gjort det minsta på lovet, och jag har alldeles för mycket att göra. ska nog ta och läsa några sidor redan nu.

Ciao<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0