Irriterandeeeeeeeeeee



Igår var en skön dag, började 11 och slutade 12. Efter drog jag och kollade på hockeymatchen mellan Sjödal och Huddinge gymnasiet. Gick ju inte så värst bra för sjödal...

Spenderade resten av dagen hos Carro, bakade en av mina berömda kladdkakor och sen kom Gårde och tittade på Sveriges handbollsmatch med oss.

Idag var en helvetes dag.
Jag försov mig, sen var det träning inför nationellt prov i engelska direkt på morgonen, INTE NAJS!
Därefter matte där vi bara flummade. Senare småföretagande där vi fick gå bara vi gjorde en uppgift, och sen fittsvenska som alltid är lika tråkigt och jobbigt.
Höll på att somna typ 15 gånger under hela dagen.


Just nu lirar milan match, men självklart ska bet365 krångla så att det inte går att titta.
SÅ JÄVLA FUCKING IRRITERANDEEEE!

Imorgon på bollspelen ska vi åka skridskor. Hata! Jag varken kan eller vill åka skridskor, så jävla värdelöst. 8 på morgonen dessutom.
TORTYR?!

Nu ska jag klicka på milanmatchen tills den funkar!

PATO<333333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0