Lost



We've all been lost for most of this life
lost for most of this life
Everywhere we turn more hatred surrounds us
And I know that most of us just ain't right
most of us just ain't right
Following the wrong steps, being led by pride



Dags för en liten update kanske? Vill bara påminna er om att jag skriver lite när jag känner för det, för just nu är det inte mycket som går åt rätt håll, så att säga.

Jag har ingen aning om vad som händer med knät, ena dagen känns det helt okej och andra dagen känns det som att hela skiten ska gå av närsomhelst. Svullnaden är nästan helt borta i alla fall, vilket kan ses som ett bra tecken.

Matteprovet gick rätt hyffsat faktiskt. Bara halva klassen där och en lärare som hjälpte en mer än vanligt, så det ska nog gå helt okej.
Psykologin som skulle in i söndags har jag dock jobbat med dom 2 senaste nätterna. Skrev 2 sidor bara inatt på 2 timmar. Förhoppningsvis blir finner jag energi nog att göra klart det innan fredagkväll.

Så jääääääävla fittigt o börja klockan 8 imorgon, i idrottshallen. Måste liksom ta bussen hemifrån klockan 7 för att hinna gå ner till hallen och byta om. Ska nog bara löpa i några minuter tror jag, se hur knät känns liksom, vill ju inte riskera allt för mycket.


Nej nu får det bli slagg, ska ju upp om cirka 3 timmar.
Avslutar med att dyrka min gud.

Pato, du är mitt allt <3




Ciao<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0