Lugn vecka



Matchen i helgen gick ju inte särskilt bra.
Träning igår, slet som fan, kunde knappt gå i skolan idag på grund av träningsvärken.
Hade bollspel men orkade inte göra nåt. Sen skippade jag fotbollsträningen ikväll o gick på innebandyn, slet som fan där också. Ska bli så jävla skönt o vila i två dagar.


Den här helgen va nog den första i hela gymnasiet som jag inte hade nåt att plugga över huvudtaget. Verkar inte som att jag har det på resten av veckan heller.
UNDERBART !

Har bara en lektion imorgon, 11.00-12.15
Också underbart !


När man inte ätit sen lunch och tränar hårt så måste man bara skapa ett underverk;



Nu ska jag försöka sova i minst 11 timmar.
Ciao<3





Kommentarer
Postat av: Hårfönis.

gutt med maud! ;)

2009-01-27 @ 18:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0