Nattfittpluggjävlaäckelkuk



Klockan är nu 04.29, och här sitter jag, precis pluggat klart inför matteprovet imorgon, som jag ändå bara kommer få G på.
KÄNNS JU VERKLIGEN VÄRT DET!

Psykologiarbetet skulle in för ett par timmar sen men jag har inte ens börjat än. Ska göra den i veckan när jag inte har massor annat plugg o tänka på.

Knät börjar kännas lite bättre. En till veckas vila väntar, får väl hoppas att det gör susen.

Nu blir det 2 timmars sömn inför en helvetes dag i skolan.

Ciao<3





Kommentarer
Postat av: broman

sv;

inte liknande så. Men jag tror att det mesta kroppsliga eller ah det vår kropp gör mot oss går att jämnföras med andra. Jag har ju mina sömnproblem t ex. Det får mig att känna mig som att jag är instängd i min kropp. Å samtidigt får jag den här panik känslan av att min kropp sabbar mitt liv för mig.

Jag vet inte hur du upplever ditt knä, men kan tänka mig att det är en liknande känsla.

2009-01-12 @ 08:40:03
URL: http://boegman.blogg.se/
Postat av: broman

sv; Näeh jag vet, det är sjukt att så många människor och framför allt unga måste ha det så :S borde fan göras mer åt saken.

2009-01-12 @ 20:00:17
URL: http://boegman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0