Gothia



Jaa ni kära läsare, nu var det ett tag sen jag skrev, och tyvärr så blir det inte något skrivande på minst en vecka till, för imorgon bär det nämligen av till Gothia.

Tänkte bara berätta för er att Åhus 09 var det bästa jag någonsin varit med om. Sjukt sköna polare, najs boende, nära till stranden, som förövrigt var ett rent jävla paradis, och vi var ständigt fulla. Dessutom var vädret perfekt. Kunde knappast ha blivit bättre. Därför har jag varit lite deppig sen jag kom hem, eftersom det inte finns någonting att göra här hemma. Har dock tränat varje dag och lirat en match.

BILDER FRÅN ÅHUS FINNS PÅ FACEBOOK, DÄR JAG NUMERA HETER BÅRON AF SILFVERTRYFEFL!


Tänkte bara avsluta med den här underbara bilden, som visar hur otroligt tråkigt man kan ha vissa dagar, innan jag drar iväg med laget och upplever ännu en underbar vecka.
Ciao!




Kommentarer
Postat av: kajsa

men C'MON buubuu write some!

2009-07-22 @ 11:59:32
Postat av: Bobo

jajaja!

2009-07-23 @ 12:13:41
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: DM ♫.. fill your head with rock <

domdär brillorna har jag med Oo

hahahaha!

2009-07-30 @ 21:02:15
URL: http://decembermirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0