Åhus!



Ja nu blev det ändå 2 dagar sen jag skrev. Men jag har faktiskt varit upptagen nu. Hänga vid gömmarn hela tordagen och sen träning, därefter se på brasilien - sydafrika och sen chilla med några.

Och idag, fredag, så har jag först varit hos tandläkaren i en timme. PAIN!
Därefter lämnade jag in moppen på reperation, och sen åkte jag till kungens kurva med gårde för att fixa lite inför Åhus.

Väl hemma blev det halvt packa och sen fixa sig för att dra till tmL för att se första halvleken av Sverigematchen. KASST!
Andra halvlek såg vi första 10 hos Andreas, där vi skulle äta middag, men han tjatade på förrätten så vi gick ut. Matchen verkade ändå vara över efter 0-3 i baken i halvtid.


Sagt och gjort, vi vände teven utåt och den svenska vändningen var i full gång. 10 grabbar satt vi och var helt galna i förlängningen och vid straffläggningen. Helt sjukt! Började gråta när sverige torska..

Därefter blev det middag och chill, sen dra till en annan polare för att chilla ännu mer medan dom som var 18 drog på stan. Min tid kommer...

Nu är klockan halv 5 på morgonen, jag har varit hemma i cirka 3 timmar och packat nu. Resten av grabbarna är också här. Tåget går om mindre än en timme. BRÅTTOM!

Vi hörs om ett par dagar får vi hoppas.
Ciao!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0