Killen med mvg:n



Nuuuuuuuuuuuuuuuu gott folk ska jag berätta för er varför det lönar sig att sitta uppe till klockan 3 och skriva ett arbete på 6 sidor!
Jo det är helt enkelt för att man får MVG!
MVG i religion, dessutom fick jag idag vet att jag får MVG i både företagsekonomi och småföretagande.
Hittils har jag 6 säkra mvg under andra året.



Det va helt sjuuuukt att vara domare i poängjakten i skolan. Sjukt jävla kul att se alla sjuka saker som folk gjorde. Att man dessutom kunde utnyttja 3orna på nästan vilket sätt som helst vara bara ett plus. Har nog aldrig fått så mycket godis och läsk på samma gång förut.


En av Dead By Aprils många sköna låtar;







Fick tillbaka G/VG-provet idag. G-gränsen var 20, jag fick 27,5, så jag är riktigt jävla nöjd, speciellt med tanke på att jag var helt säker på att jag skulle få typ 18.
MVG provet idag gick dock åt helvete. Blev som sagt inget nattplugg, och ni vet väl vad som händer då? DÅLIGA RESLUTAT!


Även fast jag var enormt sliten och trött igår så slog jag nytt personbästa med en halvminut på varvet vi brukar springa med laget. Skönt som fan!


Har pluggat matte hela kvällen. Sista provet för våren imorgon.
Självklart förstår jag ingenting, men jag har försök i alla fall.


Nu ska jag försöka få några timmars sömn.
Ciao!



Kommentarer
Postat av: hanna

jävlar vad bra med betygen! bra kämpat!

2009-06-04 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0