Långhelg



Jag har en äcklig förmåga att skita i bloggen på helgen, och eftersom vi var lediga på fredag också så blev det ett ganska så långt uppehåll.

Klockan är nu 03:12 och jag blev för bara några minuter sen klar med ett arbete som jag började med kl 11 ungefär. Det blev 6 sidor totalt. Förmodligen så håller det för ett mvg i religion. Då blir jag väldigt glad!


Jag har faktiskt hunnit med rätt mycket den här helgen ändå.
I fredags pluggade jag och på kvällen drog jag till min brorsas polares 20års fest.
Ni anar inte hur kul det kan vara att kolla på nördar! HAHAHAHA!



I lördags var det match i den stekheta solen. Vinst med 4-1 borta mot mälarhöjden. Vi lirade inte en av våra bästa matcher, men det gäller att kunna vinna skitmatcher också. Tyvärr så innebar vinsten att stackars lilla Gårde bröt handleden när han gjorde mål efter världens finaste anfall som jag och Glenn stod för.
Trist som fan!


På kvällen drog jag till lillen och chillade med några hela kvällen. Underbart mysigt!


Idag har jag dömt 2 matcher och tjänat 500 kr, köpt ett par skor, ätit grillat med familjen, och sen som sagt skrivit ett arbete på 6 sidor.


Imorgon ska jag vara domare i poängjakten i skolan. Kanske behövs lite sömn inför det?
4 timmar, wohoooooo!
Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0