Mysig dag



Började med att ta cykeln till gömmarn o träffa lite folk där. Chilla galet där ett par timmar och sen hem o byta om för att dra till IP och döma en match. Skönt med ytterligare 200 kr på 1 timme!


Efter det skulle a-laget träna men dom va inte särskilt många så jag stod och lattjade med dom ett tag.
Sen skulle vi mysa. Jag va hungrig så jag drog o köpte mat, och under tiden hade tydligen resten hittat ett ställe att chilla på.
Jävigt mysigt ställe, ett berg med fin utsikt. Gårde och jag njöt av solnedgången samtidigt som vi kom på roliga saker vi ska göra i åhus. Härlig kväll!


Blev några bilder men måste få tag på dom, så tills dess får ni njuta av ett par härliga bilder från gömmarn;







Porrisgårde <3





Bara 2 dagar kvar till åhus. Måste börja packa imorgon och förbereda massor.
Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0