Segast i stan



Fan, de va ju ett par dagar sen det blev ett riktigt inlägg.
Vad har jag haft för mig sen senast?


Jag har tränat, varit på 18-årsfest, dömt match, lirat match, och självklart segat sönder.
När det år sånt väder som det varit den senast tiden vill man ju egentligen bara gosa ner sig och dega framför teven, och det har jag gjort, både hemma, och hos gårde. Kan vara skönt det också.


Vad ska man göra nu när det äntligen är sommar då? Som tur är så har både Confederations cup börjat, och U21-EM sätter ju igång imorgon, så man lär ju sitta bänkad. Kanske lika bra att det är dåligt väder?
Återstår att se.


Imorgon måste jag i alla fall utföra ett par ärenden om det är bra väder. Skönt att ha saker gjort så slipper man gå runt och tänka på det hela tiden.


Nu blir det sömn.
Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0